dimecres, 18 d’abril del 2012

Mc Donald’s, una fantàstica demostració de com utilitzar els codis QR




Cada vegada és menys necessari explicar què és un codi Quick Response (QR) ja que aquest comença a ser conegut de forma àmplia en el món occidental i ha passat a ser utilitzat per varies disciplines, diferents entre elles. Començaren sent un sistema de registre en el món automobilístic japonés i avui els codis QR no només s'utilitzen per l'administració d'inventaris en una gran varietat d'indústries o per fer la vida més fàcil al consumidor, sinó que també són emprats en el món de la publicitat i la comunicació corporativa com una eina per a la creativitat.
Un bon exemple d’això fou la campanya llençada per Mc Donald’s per celebrar el seu 30è aniversari. La multinacional de menjar ràpid Mc donald’s ha destacat des de sempre per les seves campanyes publicitaries, d’allò més creatives. Com dèiem, una de les més interessants va ser la campanya que va llençar el passat setembre en commemoració del seu 30è aniversari.
Mc Donald’s va deixar-se aconsellar pels millors publicistes del país, que van combinar 3 de les més actuals tècniques publicitàries i aplicacions: l’street marketing, el mapping i la publicitat amb codis interactius QR. Es van situar a la Plaça Callao de Madrid i, sobre una façana, van projectar la imatge d’un pastís d’aniversari amb unes espelmes. A tots els que passaven per allà, se’ls animava a escanejar el codi QR creat especialment per a que bufèssin les espelmes utilitzant el seu telèfon mòbil.
El més adient seria veure el video. Aquí el teniu per poder-lo gaudir:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada