En un món de saturació de missatges publicitàries podem dir gràcies
al naixement de la realitat augmentada en els dispositius mòbils i és que la
publicitat ha començat a usar-la per captar l’atenció dels compradors. Cap
marca que se precie avui en dia pot permetre’s
el luxe de no usar les noves tecnologies per a publicitar-se i la realitat
augmentada ha esdevingut una opció molt interessant per a fer-ho. Els primers
en intentar-ho a Espanya van ser els de l’agència Universal McCann.
Consisteix en unir imatges reals i ficció en una sola plataforma
per al consumidor. Tot plegat contribueix a fer que l’espectador pugui viure
una experiència irrepetible i única amb la marca.
Aquí van alguns exemples:
Ikea i la seva aplicació per a escollir els mobles de casa. Una servidora ho ha provat i no pot ser més útil.
Central Lechera Asturiana, per als més petits, a on s’aconsegueix
que la marca sigui vista pels nens com una diversió més tot i que faci falta
descarregar-se un programa per a poder-ho fer i tenir una web cam.
El que jo us digui. Un bon dia et despertes i ets al futur.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada